عشق زندگی ما

متن مرتبط با «دلنوشته غمگین» در سایت عشق زندگی ما نوشته شده است

دل نوشته

  • نیلوبلاگ

    مامانی این روزا حس می کنم خیلی کلافه و عصبی هستی. نمی دونم چرا ولی یکی از دلایلش از شیر گرفتنت هستو مامان الهی قربون قد و بالات بشه. بعضی روزا می شینم عکسای کوچیکیات رو می بینم حسرت اون روزا رو می خورم با وجود اینکه شبها خواب درستی نداشتم ولی باز هم آرزوی اون روزها را دارم. حالا می فهمم که برای یک مادر چیزی جز حسرت نمی مونه. حسرت دیدن فرزندش تو روزای تنهای از خدا می خوام که این روزهای سختت هم بگذره و دوباره مثل آرتای قبلی حالت خوب بشه عزیز قشنگم...

    ادامه مطلب