پسر عزیز و دلبرم امسال چهارمین سالیه که سال جدید رو در کنار ما هستی و یکسال هم که در بطن و وجود من بودی. مرسی ازت که با وجودت به من زندگی دادی. با وجودت به من عشق و شور و انگیزه دادی. از خدا می خوام که هر سال زندگی شادتری داشته باشی و همیشه سعادتمند و سلامت باشی که از همه برام مهمتره.
دوست دارم پسر نازنینم
عشق زندگی ما...
ما را در سایت عشق زندگی ما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 12:35