آمین ....
قربون حرف زدنت برم که وقتی از خواب بیدار شدی گفتم مامان جونم عزیز دلم تولدت مبارک. شما الان چند سالت میشه؟ با زیون شیرینت گفتی سه سال ولی الان که کیک نداریم که سه سالم بشه. الهی مامان دورت بگرده که چقدر می فهمی و دنیات قشنگه. من و بابایی هم از شب قبل بند و بساط تولد رو وقتی خوابیدی مهیا کردیم که روز تولدت وقتی از مهد برگشتی سورپرایزت کنیم و چقدر قشنگ تعجب کردی و هاج و واج به این بند و بساط نگاه کردی و من قند تو دلم آب شد. الهی که همیشه خنده رو لبات باشه پسرک دلبندم
عشق زندگی ما...ما را در سایت عشق زندگی ما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191