دل نوشته

خرید بک لینک
مامانی این روزا حس می کنم خیلی کلافه و عصبی هستی. نمی دونم چرا ولی یکی از دلایلش از شیر گرفتنت هستو مامان الهی قربون قد و بالات بشه. بعضی روزا می شینم عکسای کوچیکیات رو می بینم حسرت اون روزا رو می خورم با وجود اینکه شبها خواب درستی نداشتم ولی باز هم آرزوی اون روزها را دارم. حالا می فهمم که برای یک مادر چیزی جز حسرت نمی مونه. حسرت دیدن فرزندش تو روزای تنهای

از خدا می خوام که این روزهای سختت هم بگذره و دوباره مثل آرتای قبلی حالت خوب بشه عزیز قشنگم

عشق زندگی ما...

ما را در سایت عشق زندگی ما دنبال می‌کنید

برچسب: دل نوشته,دل نوشته های زیبا,دل نوشته ها,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته غمگین,دلنوشته های غمگین,دل نوشته هاي زيبا,دلنوشته های کوتاه,دلنوشته زیبا,دلنوشته های من, نویسنده: بازدید: 269 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 20:16

صفحه بندی